Rihanna – Best photo of the night.
–Continue on to see what your favs wore–

Fergie – Most questionable dress of the night.
Looked good on stage, tho. #NoHating
IDK. 
I know even less. 
I ❤ me some Taylor. 
You must admit that Swift rocks out, yo.  
Carrie Underwood. ❤ her. Period

Kelly ❤ 
LL Cool J – Still love him. 
Adele – sensation of the night. 
Simply put, the dress is fine,  but… too blah for how great she is. & she looks big *shrugs* 
I like her as a brunette, but… do you, babe. 
Alicia at work.  
Serena, Alicia & Kim.
They post bad pics of her on purpose, I promise.  She’s super normal, though. hate if you want but I ❤ Britney.
Bruno Mars – smooooov suit. 
Chris Brown — someone please get this nigga a shirt with buttons.
Ciara –Pre Grammy outfit. *shrugs*
Corrine Bailey Rae – she always looks “cute” *shrugs* I wanna see her grow up a little. 
Cut/Copy – These guys have stupid swag ❤
Diana Ross & Jamie Foxx 
Diana doin’ it ❤
Diddy’s a Don. 
L.A. Reid, Diddy & Barry Gordy
Dre & Richard Brason
Gladys Knight & “Guest”
India.Arie –Still don’t care, huh? lol. Do you, boo. 
Jennifer Hudson –She’ll make your grocery list sound good smh. 
Katy Perry
Idk Katy…

Kings of Leon –classy shit. 
La Vida Bohéme — S/O to this.
Leeland – Groups should fit together. I appreciated this. Must be tough being the only chick. 
Marsha Ambrosius –I just don’t like short dresses at formal events. Maybe just me. 
Mary J Blige – Pre Grammy Outfit —I ❤ you Mary, but this is a mess.  
Melanie Fiona. ehh. This just looks like any dress. Maybe she’ll get more $$ after this.  She looks good, though. *shrugs* 

Pitbull & Ne-Yo – I dislike the cummerbund. Ne-Yo does too much for me… but they look like they had fun so, *Applauds the grind*

Riri (or her stylist) does it. ❤ the ink.

Robyn —> 😦
Sasha — Anything + toy guns = dope sh*t
Stevie Wonder in the pewter. This nigga is ol’ school forreal.
DO IT, STEVIE!!! lol
Swizz & Cassie.
I just don’t trust Swizz -_- lol.  Sorry, but that’s the truth.
 Make some music yall.  
Toni Braxton @ Pre Grammys – She looks like a snake. *shrugs*
Wiz & Amber… I guess.
 *final shrug*